De laatste weekjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu De laatste weekjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu

De laatste weekjes

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Juni 2017 | Australië, Sydney

Hoi Allemaal!

Afgelopen weekend heb ik dan eindelijk walvissen gezien. Voordat ik ze te zien kreeg ging er wat aan vooraf. Op zaterdag 3 Juni hadden ik in de ochtend de whale watching geboekt samen met Becky, toen we daar aankwamen om half 10 in de ochtend bleek dat het was afgelast. Daar stonden we dan, omdat we zo vroeg waren zijn we maar een cupcake gaan eten. Toen we daar waren hebben we beslist om te bellen naar de organisatie en te vragen of we de tour mochten verzetten naar zondag. Na een aantal telefoontjes lukte het dan eindelijk.

Ik kreeg het idee om dan maar naar de film te gaan, wat bleek toen we daar aankwamen dat de film alleen maar draaide in een vip room wat 47 dollar kostte. Dus dit werd hem niet. In de avond hadden we samen met Kim een tour geboekt op een boot met eten en drinken. We konden bijna onze ogen niet geloven toen we de boot zagen. Het was een hele kleine boot met bijna geen ruimte en we kregen alleen een worstje en een kipkluifje.
Alles wat we die dag deden ging verkeerd. Volgens mij zat er een vloek op die dag.

Maar op zondag zagen we dan eindelijk de walvissen. Wat gaaf was dit zeg. De eerste keer dat we ze zagen schreeuwde ik bijna de hele boot bij elkaar haha. Het was zo gaaf, elke keer zat je weer in spanning tot ze je zag. Een minder puntje was dat alle chinezen of Aziaten zeeziek waren op die boot. Dat waren wel een aantal mensen. Becky en ik hebben ons wel vermaakt op die boot haha.

Ik ben begonnen aan mijn laatste weekjes stage. Ik hoef nog maar twee weekjes stage te lopen en dat zit het er weer op. Ik zal mijn klasje wel missen. Soms waren ze wel vervelend, maar ze hebben toch mijn hart gestolen.
Mijn laatste week voordat ik vertrek heb ik nog weekje vrij. Ik hoop dat het weer dan een stuk beter is, want nu heeft het constant geregend. Ik dacht dat het in Nederland hard kon regenen. Nou Sydney kan er ook wat van.

Ik ga mijn laatste drie weekjes in en ga er nog volop van genieten, want ik ben zo weer in NL!

Tot de volgende keer of in NL!

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Inge

Actief sinds 26 Maart 2017
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 7603

Voorgaande reizen:

20 Maart 2017 - 01 Juli 2017

Internship in Sydney

Landen bezocht: