Time flies! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu

Time flies!

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Mei 2017 | Australië, Sydney

Hoi allemaal!

Ik ben weer een paar weken verder en ik zit hier al bijna 9 weken. Ik kan het bijna zelf niet geloven, maar het is toch echt waar.

Doordeweeks ben ik erg druk op stage met het afronden van mijn project. Deze week hadden de kinderen de deadline. Ik heb hele gave dingen voorbij zien komen en de leerlingen hadden echt hun best gedaan. Ik kreeg vaak te horen dat ze het leuk vonden, misschien is dit iets om volgend jaar in Nederland te doen. Voortaan geef ik in de middag de groep alleen les, eigenlijk is dat niet toestaan maar mijn mentor Eddie loopt vaak de klas uit om iets anders te doen... Op vrijdag hebben ze voortaan een sportcompetitie met andere scholen. Ik ga altijd met het meisjes team mee dat netbal speelt. Dat is hetzelfde als basketbal, maar dan mogen ze niet lopen. Mijn taak is vooral coachen. Afgelopen vrijdag was de eerste wedstrijd, voordat de wedstrijd begon kwam er een leraar van een andere school naar me toe om te zeggen dat ik de scheidsrechter was. Nu sta ik daar altijd voor open, maar ik kende de regels niet dus ik heb het meiden team gecoacht. Zoals jullie mij wel kennen heb ik ze flink aangemoedigd. Helaas mocht dat niet baten en hebben we verloren, maar wel flink lol gehad.

In het weekend had ik eigenlijk niet echt wat gepland. Zaterdag ben ik naar Paddy's market geweest om souvernirs te kopen. Dat is me gelukt! Op zondag had ik met Kim afgesproken, doordat het flink regende zijn we nog naar de bios gegaan. Hier loopt het altijd anders dan dat mijn planning is en zijn er nog twee andere meiden meegegaan, die ik kende van de tocht naar de Blue Mountains. We zijn naar de film de Beauty and the Beast geweest. Erg leuke middag gehad. De week van te voren ben ik naar palm beach gegaan. Dit is een hele gave plek waar je kunt uitkijken op de oceaan. Hier heb ik zeker van genoten.

Komend weekend is alweer vol gepland met allemaal afspraken. Dat zal wel weer wennen zijn in NL haha. Ook heb ik een tour geboekt om Walvissen te gaan spotten op 3 juni. Hier kijkt ik erg naar uit en ver hoef ik niet te gaan want ze komen naar de kust van Sydney.

Zo dit was weer een tekstje!

Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Inge

Actief sinds 26 Maart 2017
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 7618

Voorgaande reizen:

20 Maart 2017 - 01 Juli 2017

Internship in Sydney

Landen bezocht: