Home sweet Home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu Home sweet Home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu

Home sweet Home

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 Juni 2017 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,

Het zal voor de meeste wel een verrassing zijn dat ik al thuis en dit was ook de bedoeling. Toen ik maandag avond rond 22u thuis kwam hadden mijn ouders dezelfde reactie, ze konden niets meer uitbrengen. Mijn verrassing was dus geslaagd hihi.

Ik ben zondag 25 Juni vertrokken in Sydney, eerder dan jullie denken. Dit had ik gedaan om mijn ouders, familie en vriendinnen te verrassen.

Mijn laatste week was erg leuk. Ik heb nog met veel mensen afgesproken voordat ik vertrok. Ook had ik mijn laatste stagestage op stage. Met een lach en een traan heb ik afscheid genomen van die lieve kids. Ze hadden toch mijn hart gestolen na 14 weken hun leraar geweest te zijn. Daarnaast heb ik ook van mijn housemum Dahbo afscheid genomen. We hebben 14 weken samen geleefd, wat zal ik dit toch gaan missen.

Maar nu ben ik alweer een paar dagen thuis. Ik geniet er weer van om iedereen te zien en stilaan ga ik weer terug naar mijn oude leventje. Ik heb het paard rijden weer terug opgepakt.

Dit was mijn laatste blogje alweer. Ik heb ontzettend veel geleerd in Sydney. Het was een ervaring voor mijn leven en ik heb kunnen bereiken, waarvoor ik ging.

Xx Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Inge

Actief sinds 26 Maart 2017
Verslag gelezen: 1147
Totaal aantal bezoekers 7602

Voorgaande reizen:

20 Maart 2017 - 01 Juli 2017

Internship in Sydney

Landen bezocht: