Bijna op de helft! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu Bijna op de helft! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Jansens - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Mei 2017 | Australië, Sydney

Hoi Allemaal!

Jaja ik zit al bijna op de helft. Dit is mijn 7e week in het mooie Sydney. Ik kan het bijna niet geloven. Voordat ik vertrok zei iedereen ja de tijd gaat vliegen. In het begin dacht ik toen ik hier een week zat, nou bij mij vliegt die tijd nog niet hoor. Maar nu na zeven weken kom ik terug op mijn uitspraak. De tijd vliegt wel!

Ik heb nu mijn plekje gevonden in dit mooie land. Ik ken steeds meer mensen en eigenlijk ieder weekend zit vol met plannen. Nog genoeg te doen voordat ik terug vertrek naar Nederland!

Vorige week is mijn stage weer begonnen na twee weken vakantie, omdat mijn mentor een baby had gekregen, kreeg ik een invaller in de klas. Nou dat heb ik geweten haha. De kinderen waren erg onrustig en de knop luisteren stond nog niet aan! Flink wat moeten mopperen helaas. Gelukkig is hij sinds vandaag weer terug in de klas, en ik zie veel verschil gelukkig! Ook mijn project is begonnen. Deze week hadden de leerlingen de eerste deadline en wat hadden ze er erg hard aan gewerkt. Sommige leerlingen waren zelfs al klaar! Ik kreeg van alle leerlingen te horen dat ze het erg leuk vonden, dus mijn project is al geslaagd!

Ik heb natuurlijk niet stil gezeten in het weekend! Afgelopen weekend ben ik op zaterdag naar een shoppingcenter geweest. Hele dag een beetje in winkels gekeken, maar wat was het daar groot, je kon er bijna verdwalen! Op zondag heb ik de costwalk gedaan van Coogee naar Bondi. Je wandelt dan eigenlijk van strand naar strand. Wat was dat gaaf! Je loopt over hele mooie kliffen waar je een mooi uitzicht hebt over de zee. Dit had ik gedaan met een meisje uit Amsterdam! Komend weekend ga ik lunchen met een Australisch meisje dus nog genoeg te doen.

Tot de volgende keer!

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Inge

Actief sinds 26 Maart 2017
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 7593

Voorgaande reizen:

20 Maart 2017 - 01 Juli 2017

Internship in Sydney

Landen bezocht: